söndag 23 maj 2010

Härlig födelsedagshelg!

Vilken helg jag/vi har haft. Min födelsedag spenderades tillsammans med Micke, mamma, Robin, Filip, Ellen, mormor, morfar, Siv och Emma här i Linköping. Var länge sedan jag firade min dag med ett riktigt släktkalas så jag njöt i fulla drag! God mat, tårta och många fina presenter så det var precis som det skulle vara med andra ord :) På kvällen firade jag och Micke vidare med kex, ost och vin. Tack så mycket för en underbar dag!

Idag hade jag och Fanny planerat att vi skulle åka ut till Bergs slussar för att njuta av det fina vädret. Dock var inte vädret så fint när vi vaknade så Fanny, Johan och Milla kom över hit och med sig hade de en picnic-korg full med god saker. Vilka underbara vänner vi har!!! Efter den underbara lunchen trotsade vi vädret och åkte en sväng till Berg iaf och vi fick t.o.m. lite sol :)

Resten av dagen har vi tagit det lugnt, vi har precis ätit mat och Micke pratar om att vi ska ut och springa sen. Vi får se hur det blir med den saken :)

Imorgon är det tillbaka till verkligheten som gäller då är det en vecka kvar till sista inlämning och till Molly kommer :) Måste verkligen få mycket gjort den här veckan så det är bara ladda de sista timmarna av helgen. kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar