tisdag 22 december 2009

Massor av bilder

Har använt mina två lediga dagar till plugg och till långpromenader med Nellie, Milla och Fanny. Igår var vi i ute i över 1,5 timme. Så himla härligt med riktig vinter! Igår hann jag även med det berg av disk vi lyckats skapa under helgen, jag har aldrig sett så mycket disk. Micke var också duktig och tog hand om berget med tvätt, så nu har vi inga berg kvar :P .

Jag tycker att det är dags att lägga upp lite bilder från den senaste veckan:

En mysig promenad i skogen:
Full fart!
Nellie!
Söt!
Nellie och jag
Älsklingen
Micke och Nellie
Julfina naglar

Julmys med vännerna:
Helt inne i julklappsspelet

Nora på besök:
Busfrö
Så söt!

Hundmässan 2009:
En pyreneisk vallhund
Fanny - redo för shopping!
"Nellie mamma"

1 kommentar:

  1. Fina bilder!

    hihi. "nellie mammorna" är såååå söta!! =)

    kram

    SvaraRadera