tisdag 29 december 2009

Dags att blogga lite :)

Har varit full fart sedan sist. I fredags, på juldagen, var Micke och jag på safiren. Började med förfest hemma hos Tossa och Jocke, men det var inte alls många som hade biljetter och de som hade bangade. Micke och jag dansade och hade kul ändå, kul att träffa gamla kompisar.

I lördags åkte vi ner på stan, kikade runt lite i de ny- och ombyggda affärerna och sen blev det fika med Henke på Sultans. Efter ett par timmar ringde Ellen och ville ha hem mig :) . På kvällen åkte vi hem till pappa för att fira jul. Fick en rosa resväska och pengar.

I söndags blev det bus med Thim och Aaron i snön innan vi åkte hem till Mickes farmor på mat. Kött, potatis och sås, kan det bli bättre? Sen blev det en snabb fika hos mamma med mormor, morfar och mina mostrar. Innan vi åkte tillbaka till Linköping var vi förbi Emma för klippning. Denna gång var det bara Micke som klippte sig för jag sparar för fullt.

Trötta som få har Micke och jag nu jobbat två dagar. Jag har haft supermycket att göra vilket är kul, men man är helt slut när man kommer hem.

På torsdag är det dags att åka hemåt igen för att fira nyår hos lillebror. Ska bli riktigt skoj!!

Nu är det dags att doppa näsan i boken igen....

2 kommentarer: