fredag 1 oktober 2010

En tuff vecka

I onsdags konstaterades det att Molly fått kennelhosta :(. Tydligen ett väldigt vanlig höstvirus. Lite synd att det skulle dyka upp med mindre än en vecka kvar till valpträffen. Så på söndag ska alla Mollys syskon och hennes föräldrar träffas i Strängnäs utan Molly :( Puh vad ledsamt. Vi som sett framemot denna helg ända sedan i somras. Men vi får glädjas åt att Molly mår bra(trots lite hosta) och att det inte är något allvarligt. Vi håller tummarna för en ny träff så småningom.

Dagen efter gick min dator sönder, men det vara bara laddaren som var trasig och det kunde min alldeles egna elektriker fixa :) .

Idag är det ny månad och det betyder hårt arbete. Månadsbokslutet ska vara klart redan på måndag så det är mycket att göra. Än så länge hjälper jag till där det behövs, men sen ska jag ha egna butiker att ansvara för.

Som sagt en tuff vecka men nu ser vi framemot att åka till familjen Åberg över helgen. Ska bli riktigt kul att träffa alla igen. Var på tok för länge sen och vi ska verkligen ta vara på tiden med barnen.

Förra helgen var mamma här. Vi gick på restaurang och åt en supergod två-rättersmiddag. Sen var det dags för Ladies night med Martin Stenmarck, Måns Möller, Brolle och Andreas Johnson m.fl. Det var helt underbart bra!! På lördagen blev det lite shopping, både Micke och mamma lyckades göra några riktigt bra fynd på intersport. Micke köpte ett par efterlängtade kängor i goretex (perfekt för all hundträning). Jag har inte hittat några jag vill ha än men jag ska fortsätta leta.

Nej nu ska vi sova så vi är pigga och glada imorgon när vi ska hemåt. God natt!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar