torsdag 25 mars 2010

Torsdag

Nu är det längesedan jag skrev. Anledningen är att det inte händer så mycket :). Maria och jag sitter här hemma dag in och dag ut och kämpar med uppsatsen. Jag tycker vi är duktiga! Nästa vecka är det dags för de sista intervjuerna sen ska enkäten ut och sen är det dags för det viktigaste, analysen. Vi har lite att göra till 9 maj då det är inlämningen inför förslut.

Inte nog med att vi kämpar på med uppsatsen så har vi kommit igång riktigt bra med träningen. Runt fyra, fem efter en hel dags pluggande så åker vi till campushallen för ett hårt step-pass eller gym-pass. Vi har som mål att klara göra pull-ups utan hjälp till sommaren :). Jag tycker dessutom att vi ska spring vårruset i norrköping i juni, får se om jag kan locka med mig Maria och Fanny. Är det någon annan som är sugen? Är man sex stycken så blir det picnic efteråt.

Idag har vi tagit träningsledigt för att kroppen ska få vila lite. Jag har dock haft fullt upp, började med att "slåss" med alla andra kunder på Ica Maxi, sen blev det en snabb våffelmiddag, sen träning med Nellie, Milla och Fanny i träningslokalen och nu har jag nyss satt mig i soffan efter att ha diskat.

Träningen med Nellie går också jättebra, vi är riktigt taggade att tävla lite i vår. Vi behöver fortfarande jobba riktigt mycket apport, men jag har ju några veckor på mig.

Dags för välbehövlig sömn. God natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar