torsdag 11 mars 2010

En dag med jobb

Den här veckan har vi suttit med uppsatsen som vanligt så det var ganska skönt att få ett litet avbrott idag med lite jobb. Idag jobbade jag på LiU som hjälplärare. Jag och en till examinerar alla ekonom-ettor i en excel-uppgift i kursen kalkylering och budgetering. Känns bra att kunna hjälpa till och det är dessutom alltid bra med lite extra pengar.

Uppsats-arbetet har gått bra den här veckan tills igår då vi fick lite negativ kritik på arbetet vi gjort. Jag tar det ganska hårt och jag har inte riktigt kunnat släppa det, att "forska" är verkligen inte min grej. Hoppas att det vänder under morgondagen.

I veckan har jag också funderat en massa på vad jag vill göra i framtiden (med jobb), det kryllar ju inte om jobb direkt. Håller tummarna att lite kontakter ska kunna hjälpa mig.

Som ni märker har jag haft ett par negativa dagar, men det brukar lösa sig till slut. Ikväll blir det squash med Micke, Jossan och Christian och på lördag är vi bjudna på 25+23 års fest!! Ska bli riktigt kul :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar