måndag 8 mars 2010

Helg med vännerna!

I fredags kväll kom Carl Philip och Sanna över och lagade tacos till jag kom hem från Stockholm. Jag hade massa överskottsenergi så trots att jag varit uppe sedan kl 3.15 så blev det en sen kväll.

I lördags tog vi en härlig skopgspromenad innan vi städade lägenheten (helt galet vad det kan bli smutsigt på en vecka!). Sen följde vi med Carl Philip och Sanna och spelade squash. Var riktigt roligt, men träningvärken är dock mindre rolig.

På kvällen var det fest hos Jossan och Christian. Henke, Robin och Per hade tagit sig hit till Linkan :) . Det blev en sen kväll och vi var som vanligt när vi är ute med Henke inte hemma förrän halv fem. Hehe så går det när man har roligt.

I söndags började vi dagen med american pancakes. Sen blev det fika på stan innan Micke och jag åkte hem för att slänga oss i soffan. Vi tittade på Luftslottet som sprängdes. Hemsk, men så himla bra!

Idag fick jag svar på rekryteringen. Var ett negativt svar, men jag deppar inte för det. Var inte meningen helt enkelt. Nu ska jag kolla upp lite kontakter för att förhoppningsvis kunna få jobb runt Linköping eller Kholm.

Blev ett kortfattat inlägg idag.

God natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar