torsdag 4 juni 2009

Träning

Idag har jag, matte och Maria varit vid agilitybanan och kört ban-träning inför tävlingen. Jag skötte mig ganska bra, men matte tyckte att jag var lite ur fokus. Vi hade i alla fall tur med vädret för vi lyckades passa in träningspasset precis i mellan två regnskurar. Efteråt tog vi en promenad i eklandskapet som bl.a. går igenom en fårhage. Maria och matte fick ett ganska gott skratt åt mig som blev livrädd för fåren, speciellt en av dem som var väldigt nyfiken på mig och som gärna hade följt med oss på hela promenaden. Det var riktigt kul att du följde med Maria :) .

I helgen ska vi fira två födelsedagsbarn, så jag spenderade kvällen hemma medans matte och husse var och shoppade presenter. Matte lyckades dessutom hitta lite grejer till sig själv :)


In action
Stötte på får under promenaden
Nyfikna får och en rädd vovve :)
Maria med min nya " fårkompis"
Delar av resultatet från dagens shopping

3 kommentarer:

  1. Det var kul att få följa med, man behöver ju lite extra skratt ibland :) Lycka till på tävlingen! Kram Maria

    SvaraRadera
  2. Vilka söta får. Hihi Önskar jag hade kunnat följa med idag, men spenderade istället dagen med slutseminarium. Men nu har jag också sommarlov! =) Jätte fin bikini du har köpt, och skor! Kramar till bästa Ida, nästa vecka ska vi umgås massor!! Kramisar /Fanny

    SvaraRadera
  3. Snygg bikini=) Ha så kul idag! Kram ulrika

    SvaraRadera