fredag 26 juni 2009

Öland!

Nu är jag hemma igen efter tre underbara dygn på Öland. Det var jag, Maria och Fanny som i söndags bestämde att vi skulle ta vara på ledigheten och det fina vädret, och åka till Marias stuga. Vi har solat, badat, grillat, varit i Borgholm och bara slappat, så det var tre solbrända och nöjda tjejer som sa hejdå till Öland idag. Tack tjejer för underbart sällskap! Tack Maria för att jag fick följa med och för skjutsen!

Micke hade fixat jättefint med nystädad lägenhet och kycklingsallad när jag kom hem (vilken kille!). Även fixat jordgubbar och champange till efterrätt, men den tar vi nog imorgon för nu är jag så mätt och trött att jag snart somnar stående.

Fina stugan
Sol, vind och vatten

Stranden
Vi kan grilla!
Fanny
Middagsmys
I Borgholm
Glass
Hejdå Öland

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar