fredag 12 juni 2009

Det är sommar, eller?

"För vi har tagit studenten!!" hördes över stan idag. Är det inte meningen att det ska vara fint väder och hela stan ska fira? Studenterna var lika glada som alltid, men det blir ju inte samma folkfest när det är 10 grader (kallt) och regn. Det var jag, Maria och Fanny som tagit oss ner på stan, planen var att vi skulle sitta i gräset och äta glass från Bosses och kolla in alla glada studenter. Istället blev det några minuters kollande på studenterna innan vi var tvungna att gå in och värma oss i affärerna :P , iofs inte helt fel det heller.

Jag har inte lyckats hitta nån fin klänning att ha på mig imorgon när vi ska fira Mickes kusin som tar studenten, så det blir en svart klänning (kanske inte det allra roligaste, men det får duga)

På vägen hem köpte jag grillad kyckling och grillsallad. Hemköp har verkligen god grillad kyckling!! Över blev det tre stora portioner till Nellie.

Nu ikväll har Maria varit här, vi har ätit varma mackor och kollat på Talang finalen. Det var första programmet jag såg, men det var inte så mycket att ha. Han som vann var jätteduktig, men sen var det inte så mycket mer.

Nu kollar jag och Micke på Madagaskar2 och vi skrattar ikapp :) Bästa filmen någonsin :P

Imorgon är det dags för Kholm och studentfirande (ska försöka ta lite mer kort än vad jag lyckades med idag). /Ida

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar