lördag 17 december 2011

Inspiration

Hittade lite inspiration på interiorboden.se


och till tvättstuga från http://marjetta.blogg.se/2010/october/tvattstugan.html

Ska definitivt bli svart golv, vita väggar med en svart bänkskiva. Även en rund diskho, men någon typ av förvaring plus att jag skulle vilja ha en hylla med tvättmedelsburk och annat fint på. Vem har sagt att man inte ska ha en lyxig tvättstuga? :) Åh vad jag längtar till att få ordning!

Idag har vi klarat av de flesta julklapparna. Vi har ju sex barn att handla till så vi åkte till Toys r us och gick inte ut därifrån förrän vi var klara med allihop. Effektivt och jag är nöjd med det vi hittade. Jag är otroligt glad över en julklapp som vi ska ge till min lillasyster, men jag vet att inte mamma vill veta vad vi har köpt så ni får snällt vänta till juldagen innan jag avslöjar vad det är :).

Imorgon väntar lite julbrunch här hemma. Jag har bjudit hit Fanny och Maria för lite julmys så brödet står på jäsning och skinkan väntar på att få griljeras. Mums!

Micke lyssnar på massa freestyle-musik. Han ska hjälpa mig att hitta någon ny låt att jobba med. Hittills har han hittat en bra och den har han paxat till sin nya lilla stjärna som förhoppningsvis kommer till oss i mitten på april. Vilken bra hjälp han är :P . Nu ska vi nog ta och krypa ner. Micke passade på att jobba idag, han började klockan fem den galningen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar