lördag 3 december 2011

Hundträning

Nu har freestyle-träningen dragit igång på allvar. Jag har samma program som jag har kört tidigare med några småjusteringar. Idag hyrde jag, Maggan och Ida allsportcenter i Boxholm för att få träna på en ny plats, en plats utan massa stolpar i vägen.

Molly och jag körde igenom hela vårt program tre gånger under träningspasset. Ida och Maggans betyg:
- Försök nr 1 - Bra
- Försök nr 2 - Riktigt, riktigt bra
- Försök nr 3 - Riktigt bra

Inga dåliga betyg. Själv tyckte jag att första försöket var alldeles för slarvigt, men andra försöket däremot var jag riktigt nöjd med.

Efter träningen mötte vi upp Carl Philip och Sanna i Borensberg för lite julmarkna på Brunneby gård. Vi shoppade massor från musteriet så nu ska jag göra två fina arrangemang (hur stavas det?), en till farfar och en till mormor o morfar i julklapp. Lite kul med en riktigt östgötskt julklapp.

I kväll blir det lite planering av badrum inför veckans offerter. Någon mysig film och tror att jag kommer köpa lite ostbågar :)

Imorgon väntar lite mer träning, eller tre pass utspridda över dagen. Ser framemot en fartfylld dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar