söndag 29 maj 2011

Stockholm marathon

Dagen har spenderats med min underbara familj. Umgåtts med syskonen och firat vår kära mamma på morsdag! Ellen och jag ritade upp en hage och hoppade :) Hur många år sedan var det inte man gjorde det?! Vi fick räksmörgås till lunch. Mums! Umgicks även med brorsorna, vilket är allt för sällan numera. Fick den här av min lillebror i födelsedags present:
http://shop.onoff.com/Produkter/Hem__Hushall/Matberedning/Stavmixer/PHILIPS_MIXERSTAV_HR_1364/prd1300957.aspx

Har jag berättat mer vad jag fått förresten?

* en iPad
* dyngkåt och hur helig som helst - bok av Mia skäringer
* bidrag till en cykel
* en heldag med vännerna med ridtur och middagsmys
* jättefint armband och bubbel
* vattenglas i samma serie som våra vinglas
* en väst med Ida & molly tryckt på ryggen
* fina blommor
* och inte att förglömm en teckning på Eric saade och hans dansare av Thim

Igår var det den stora dagen, Stockholm marathon! Micke har tränat som en tok det senaste halvåret och det gav resultat. 3.55 sprang han på vilket är en väldigt bra tid för en debutant. Att han dessutom varken var speciellt sliten igår eller idag visar ju på att han har ännu mer att ge. Han så duktig och jag var en stolt flickvän som stod på sidan av loppet. Fyra gånger lyckades vi se honom. Vid mål fick jag hänga en blomma m.m. runt halsen. Lycklig kille! Och lättad tjej att allt gick så himla bra. Micke har haft något rus som fortfarande sitter i.

Jag själv lyckades i torsdags springa 5 km på blodomloppet. Inte lika glamröst men roligt och lite peppa de inför kommande löpträning.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar