lördag 21 maj 2011

Pre-birthday

Nu börjar min sista dag som närmare 20 än 30 gå mot sitt slut. Lite åldersnoja har jag nog ändå:P . Fånigt jag vet!

Igår på lunchen hade jag fått ett uppdrag av mamma. Jag önskar mig ett par skor i present och jag fick i uppdrag att gå och köpa mig ett par. Kolla vilka fina som följde med mig hem!! Det bara skriker IDA om dem :)

Från dinsko.

Efter jobbet följde jag med några tjejer från jobbet till stora uteserveringen. Var riktigt skoj att träffas utanför jobbets väggar. Vi diskuterade vad som kommer hända på sommarfesten, det är cowboy tema och jag var helt säker på att vi skulle rida men så är tydligen inte fallet. Hm...spännande. Tips till utklädnad mottages med varm hand!

Idag har jag blivit ordentligt firad av familjen Åberg. De kom hit hela bunten med alla barnen. Väldigt kul att träffa dem allihop! Härliga de är som åker så långt för att fira lilla mig (givetvis för att träffa sin son/bror också :) ). Barnen börjar bli SÅ stora, de är inga små bebisar länge. Molly hade det lite jobbigt som inte fick busa med dem som hon ville. Vi avslutade det hela med att barnen mutade Molly med massor av godis. Jag fick en hundförarväst (WIIEEEE!) som jag ska få tryckt och Ittalla vattenglas i samma serie som våra vinglas. Tack snälla ni!!!

Sen blev det lite agilityträning. För mig och Molly gick det sådär. Jag tror att mitt tålamod var på tok för litet. Jag åkte och handlade istället och då hade det gått jättebra för Micke och Molly. Typiskt att inte jag fick se!

Micke och jag kollar på No strings attached och ingen av oss kan hålla sig för skratt. Sjuk film!

Godnatt 24!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar