onsdag 28 september 2011

Snabb uppdatering

Har kommit på näst sista kvällen att min jobbdator känner av internet från konferenssalen ända upp till rummet. Tur är kanske det för jag skulle säkert ha spenderat allt för mycket tid framför datorn annars.

Dagen på stranden var underbar. Vi hade inte ett moln på himlen på hela dagen och stranden var mjuk och fin :)

Idag har vi lämnat boksluten bakom oss och börjat med nyckeltalsanalys och kassaflödesanalys. Vaddå flashbacks från univesitetet??? Haha! Jag är ju lite konstigt och tycker att räknegrejer är det roligaste som finns :) Sista dagen imorgon.

Idag gick vi till stan direkt efter sista utbildningspasset. Jag lyckades shoppa massa fina grejer. Oops! Var verkligen inte meningen, men det var både billigt och precis det jag ville ha. Ny plånbok/väska från Mango, en liten handväska, ett halsband och en stickad tröja blev det.

Dags att sova så man klarar av finalen på utbildningen imorgon och sen ska vi pressa några timmar för att bättra på brännan lite.

4 kommentarer:

  1. Slutat med vad? Jag pratar om näst sista kvällen på utbildningen som jag fick genom jobbet. Jag har absolut inte slutat på mitt jobb :))

    SvaraRadera
  2. Hejsan vi äger Mischa som är Mollys syster.
    Jag bara undrar om du kan lägga ut en nytagen bild på lilla Molly är lite nyfiken på hur hon ser ut.
    Om du vill se bild på Mischa så kan du titta på min och min kompis blogg om hundar där är det lite bilder!

    SvaraRadera
  3. Hej igen är lite klantig glömde skriva bloggens address den är:
    orre-mischa.bloggplatsen.se

    :D

    SvaraRadera