söndag 4 september 2011

Tallinn

Hur ska man sammafatta veckoslutet som gått? Galet roligt och givande är nog orden :) .

I torsdag kom bussen och hämtade oss efter lunch. Bussen tog oss till hamnen i Stockholm och båten mot Tallinn. Middg på kvällen sedan konferens hela förmiddagen på fredagen. Trots lite rörelse på havet kände jag inget illamående alls. Vilka framsteg!

Väl i Tallinn tog Emma och jag en rejäl promenad i hopp om att hitta lite bra shopping. Vi hittade inga bra affärer , men vi såg en hel del av Tallinn och filade på ett supermysigt café. På kvällen serverades det fem rätters på hotellet. På lördagen fick vi sightseeing i gamla stan (som är otroligt vackert) och vi hade gruppmöte. Kvällen bjöd på både mat och underhållning. Lite linedance fick vi till också :).

Nu är jag åter på svensk mark, lite trött efter en fullspäckad helg och befinner mig på ett hotell i Stockholm. Imorgon väntar utbildning på Stockholmskontoret.

Längtar efter min älskade familj!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar