måndag 18 juli 2011

Så tyst så länge

Så lyder kommentaren på förra inlägget. Jag vet! Har inte haft någon blogglust och ingen ledig tid heller för den delen. Nu är jag tillbaka, mitt i semester dessutom :)

Frågan är vart jag ska börja?

Vecka 27 var vår första semestervecka. Min första betalda semester någonsin. Vilken otrolig lyx att sola och bada när man får betalt :). För just den här veckan hade vi strålande sol nästan varje dag, vi kunde verkligen njuta :). Vi fick besök av vänner och familj hela veckan. Härligt att få umgås med allla utan att känna sig stressad att man inte hinner med allt om måste göras och utan att prioritera vilka man ska hinna träffa just då. Avslappnad och underbar vecka! Veckans mål var att lära Molly slalom och jag måste säga att hon gjort framsteg. Speciellt efter Yvonnes och min slalomträning förra veckan. Nu söker hon ingången själv och tar portarna vilken sida jag än är på. 4 dagar kvar till tävlingskursen för fd landslagscoachen, bäst att vi fortsätter kämpa med slalom :).

Nej nu ska jag kolla på Harry Potter och dödsrelikerna del 1. Återkommer!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar