tisdag 19 juli 2011

Harry potter

Har nu sett del 2 på bio. Jag tyckte sista filmen var grymt bra! Satt på helspänn hela filmen. Jag är otroligt glad att det var så länge sedan jag läste boken för jag kunde verkligen njuta. Det enda jag kom ihåg var slutscenen. Tår i ögat :) nej nu ska jag inte avslöja mer.

Nu ska vi sova för imorgon väntar en spännande dag. Besök på Kolmårdens djurpark. Micke och jag behöver inte vänta på anledning ( läs barn) för att gå dit. Utan vi tycker det är otroligt roligt att bara gå och strosa bland alla fina djur. Än så länge kan vi ju lugnt passera alla stressade småbarnsföräldrar med skrikiga barn. Gäller att njuta! Hehe vad hemska jag är :)

Johan är snäll att passa våra små djur så länge. Vi ska trötta ut dem ordentlig genom att ta ett tidigt morgonpass på LHU. Jag ska försöka lägga upp lite filmer på Mollys framsteg så småningom. Håll ut!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar