fredag 22 februari 2013

Små citroner gula

Igår kväll kom mamma och Ellen till Linköping. Alltid lika efterlängtat! Det blev middag här hemma med mamma, Ellen, Robin, Hanna och Micke. Idag har vi varit på fenomenmagasinet. Ellens betyg var jättekul så det tar jag som positivt :) Tålamod är inget ord som hon kan stava till ännu, men hon testade på massa saker. Stannade i cloettas chokladbod och i en inredningsbutik (bara lite sugen på att göra om i sovrummet :) )på vägen hem. På eftermiddagen har vi ätit lucnh, fikat, varit ute med hundarna och bara umgåtts. Hur mysigt som helst!!

Ikväll har Fanny och jag varit på bio. Vi såg på Små citroner gula. Boken är grymt bra så jag hade inte så höga förväntningar på filmen. Filmen var också superbra. Tårarna sprutade vid vissa tillfällen, men för det mesta skrattade man. Feel-good-film.

Kom hem med ganska hög förväntan på att få umgås med min bror och sambo, men de hade druckit några för många öl så de blev inte så mycket med det. Sambon ligger nu nerbäddad. Tydligen farligt att sitta hemma och dricka lite utan att röra sig ur soffan :)) Var ska jag nu göra av all energi som jag fick av filmen??


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar