fredag 25 november 2011

Nya bilder på vovvarna

Såg just att jag fått en kommentar av Mollys systers matte som önskade lite nya bilder på Molly. Blev självklart jätteglad och var tvungen att leta upp lite bilder på en gång :)

Här kommer lite nya bilder på vovvarna och även en länk till ett filmklipp från agilityträningen:

Molly på lunchpromenad med husse

Molly hemma hos min mamma för ett par veckor sedan

Nellie, Ellen och Molly

Jag och Nellie i somras

Sovställning. Bilden är tagen för några veckor sedan men det är hennes sovplats även i skrivande stund.

Molly och jag tränar agility: http://youtu.be/1vG8HdG6ITw

Jag lovar att det ska bli fler bilder framöver!

1 kommentar:

  1. Vilka fina bilder dom är faktiskt lite lika förutom färgerna då!
    men hoppas att du kollar våran blogg!

    orre-mischa.bloggplatsen.se

    SvaraRadera