fredag 25 november 2011

Idol

Kvällens avsnitt: Jösses!! Det är t.o.m. så att Micke spolar tillbaka och lyssnar en gång till = då måste det vara galet bra med tanke på att killen hatar idol. Många tårar har trillat ner på kinden. Hatten av för tonåringarna! Heja Moa, Amanda och Robin!

Idag har jag adventsstökat här hemma. Skickade iväg resten av familjen till hundklubben så jag kunde städa ordentligt. Nu är det rent och alla stjärnor är framställda/upphängda. Vi har en hel lugn och skön helg framför oss utan några måsten. Härligt!

På min namnsdag i September satte mamma över hundra kronor till mig som jag skulle köpa mig lite fina blommor för (hur gulligt är inte det?!). Det har inte blivit någon bukett förrän idag (den som spar han har). Passar perfekt till vårt nystädade hem:

Inte så juliga kanske, men precis så som jag vill ha dem :) 98 kr på Buketten i Linköping! Tack min underbara mamma för att du är så gullig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar