söndag 10 april 2011

När drömmar blir till verklighet

För två år sedan blev jag väldigt positivt bemött som företagsvärd för Grant Thornton och "bestämde" mig då att jag skulle jobba där en dag. Endast två år senare, 10 månader efter min examen, har jag mitt egna kontor på detta företag. Jag är så glad över att jag har fått denna chans och ska verkligen visa vad jag går för.

Idag har jag sett andra drömmar slå in. Duktiga prestationer på tävlingsbanan. Fanny och Milla gjorde ett jättefint program till Cara Mia och slutade på en tredje plats med uppflyttningspoäng. Men det jag tyckte var allra störst var att landslagstränaren var där och valde ut tre ekipage under dagen som hon tyckte har visat stor framtidspotential och en av dessa var just Fanny och Milla. Jag blev nästan lite tårögd. Ska bli spännande att följa deras freestyle-karriär. Själv blev jag också lite sugen på att köra, men jag kanske börjar med HTM. Jag börjar med debut i lydnad nästa helg.

Veckans planer:
* Måndag: Lydnadskurs
* Tisdag: Freestylekurs
* Onsdag: MICKE 27 år!!
* Torsdag: Afterwork med GT
* Fredag: Afterwork med Expert
* Lördag: Umgås med mina älsklingar
* Söndag: Tävla

Ha en bra vecka!

1 kommentar:

  1. Grattis till din kometkarriär :-). Nu är det bara att gå ut i världen och hitta nya drömmar! Kram Åsa

    SvaraRadera