torsdag 19 augusti 2010

En vecka

Tiden bara rusar förbi och nu var det ett tag sedan jag bloggade. Förra fredagen var vi på kräftskiva hos Helena. Efter att ha slutat senare än vad jag tänkt blev det bråttom med packning och lämna av hundarna på olika ställen. Vi blev väldigt sena, men kunde avnjuta kräftor, snaps och sång. Var en riktigt trevlig kväll!

I lördags var vi och klippte oss på PS Sol och Hälsa. Min kusin Emma har nämligen öppnat en egen frisörsalong :) Allt var nytt och fräscht och hon gör ett kanonjobb. Vi kan varmt rekommendera att boka en tid!!

I söndags började vi packa då det snart är dags att flytta. Imorgon ska lägenheten besiktas så idag har vi spacklat igen alla plugghål. Vi har dock bara packat lite för jag vill gärna att lägenheten ser fräsch ut när de kommer imorgon. I helgen blir det storpackning för sen är det bara 1 vecka kvar till flytt!! Har känts lite sådär att flytta med tanke på att vi trivs så bra, men nu känns det spännande och det ska bli kul med förändring. Längtar efter att få handla på ikea, åhlens och ullared för mina presentkort och presentpengar som jag fick av alla gulliga släktingar och vänner när jag tog min examen.

I måndags var sista dagen på jobbet. Var tråkigt för jag har trivts så bra och jag kommer definitivt att sakna det. Nu är det bara att ta nya tag inför hösten och jag ser framemot en spännande höst!

Nu blir det verkligen ett blogginlägg dag för dag :P men i tisdagskväll var det dags för lydnadstävling i Linköping. Jag var jättenervös, men det gick så otroligt bra! Nellie tog i tisdags sitt tredje 1:a pris och har nu ett LP1 :) Om inte det vore nog så vann hon dessutom tävlingen! Jag är så stolt! I onsdag var Nellie 13-årsdag och hon fick koner av oss så nu ska vi fortsätta med klass 2. På kvällen gick jag och Nellie hem till Fanny för att fika med henne och Maria. Härligt att vi är tillbaka alla tre!

Nu ska vi krypa ner i soffan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar