fredag 19 februari 2010

Njuter av de sista dagarna

Nu har vi tva hela dagar kvar i paradiset. Kanns alldeles lagom. Vi ar supernojda med var resa!!

Langesen jag skrev, vad har vi gjort sen sist? Hm... Var pa phranang beach i tisdags. Var var varmaste dag med 37 grader. Gjorde inte mkt annat an lag och blaskade i vattnet. I onsdags var vi pa snorklingsutflykt med Kon Tiki till Bambo Island. Var helt fantastisk snorkling och vi har allt pa film for de som vill se nar vi kommer hem :).

I torsdags var planen att aka till farmor i Phuket, men hon blev tyvarr sjuk sa det blev installt. Tur var det for natten till i torsdags och pa morgonen sa madde jag daligt, men det gick over snabbt. Kande mig dock lite sliten under dagen. Blev en dag vid poolen och sen en tur till shoppingcentrum Tesco Lotus och Outlet Village.

Idag ar jag frisk igen :) . Akte till chicken island och shoppade sedan hela kvallen :) . Micke har sytt upp en kostym, sa snygg!

Nej nu ska jag sova! Ses snart!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar