onsdag 10 februari 2010

Mitt i ett paradis

Star pa hotellet dar vi har fri tillgang till internet och svetten rinner. Det ar galet varmt och fuktigt, men vad gor val det nar man spenderar dagarna vid havet, har poolen en meter fran rummet och ac pa rummet.

Vi har hamnat i ett paradis!! Igar var vi pa poda island och badade hela dagen. Tog sedan ett dopp i poolen och en drink i en cocosnot i poolbaren. Kvallen spenderade vi pa stan, vi shoppade lite och testade pa akta thailandsk mat (i ett stand pa gatan). For maten betalade vi ca 30 kr inkl coca cola for oss bada. Galet!

Idag akte vi till railey beach, men det var en stor besvikelse om man jamfor med poda island som var helt underbar. Men vi fick tipset fran nagra killar att vi skulle ga till phrangang beach sa det gjorde vi. Efter en halvtimmes promenad var vi framme och pa vagen hade vi fatt se lite mer av thailandarnas liv och vilda apor. Denna strand var helt underbar och vi njot i fulla drag! Nu ar vi som sagt tillbaka till hotellet och det blir nog en lugn stund innan vi gar ut for att kaka och titta pa solnedgangen (har lyckats missa den tva dagar i rad).

Imorgon kanske det blir phi phi island med apollo, hoppas de har biljetter kvar!

Kankse ska namna att deloitte har kontaktat mig :). Hon ville ringa hit ner, men nu ska hon ringa nar jag kommer hem. Hall tummarna att det ar en chans till jobb! De horde iaf av sig galet fort med tanke pa att jag skickade min ansokan i sondags.

Hoppas allt ar bra dar hemma! Vi har det iaf toppen sa ni behover inte oroa er :) Solkramar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar