söndag 28 februari 2010

Förlovningsmiddag

Passade på att fira vår förlovning lite extra med en god middag med vännerna. Fick jättefina presenter och blommor av våra underbara vänner :). Tack så jättemycket!!

Idag har jag inhandlat en dress inför rekryteringsdagen nästa vecka. Jag har nämligen gått vidare från första steget i rekryteringsprocessen och ska som sagt dit nästa vecka. Nervöst, men spännande!

Vi har varit otroligt trötta i veckan och somnat innan nio varje kväll. I natt somnade jag med talboken på och vaknade av "jag har blivit KIDNAPPAD". Hehe det tog en stund innan jag fattade vad det var. Det blir några timmar att "spola" tillbaka när jag ska lyssna igen.

Igår kväll gjorde jag en fotobok om vår resa och imorgon kanske jag kan få tid att lägga upp några av bilderna på bloggen också.

God natt

1 kommentar:

  1. Grattis till förlovningen och LYCKA TILL med framtiden!!
    Tråkigt att vi inte kunde ses i Thailand.

    SvaraRadera