måndag 2 januari 2012

Sjuk

2012 började inte så bra för vår del. Micke har legat sjuk, men är nu frisk igen och är i skrivande stund ute i skogen med vovvarna. Jag själv blev dålig på nyårsafton och börjar nu känna mig frisk igen. Jag hoppas att det håller i sig och att jag kan gå till jobbet imorgon. Det är otroligt tråkigt att ligga hemma hela dagarna (inte min stil!!).

Att jag varit hemma idag är inget som hör till vanligheterna. Det är min andra sjukdag någonsin. Jag började sommarjobba när jag var 15 år och jag har sedan juni 2010 jobbat heltid. Varken jag eller Micke är sjuka särskilt ofta och så tänker vi fortsätta ha det!

Maten står på bordet och jag väntar på mina älsklingar ska komma hem. Man blir lite sällskapssjuk när man är ensam hemma :P .

Puss på dig kompis!

1 kommentar:

  1. Vilken söt bild på Molly och Nellie! Hoppas att du blir frisk och kry snart, håller med om att det är urtråkigt att ligga hemma...

    SvaraRadera