måndag 25 maj 2009

Morgonpromenad

Denna vecka kunde inte ha börjat bättre. Matte vaknar ganska skapligt och 5 minuter senare är vi ute. Solen skiner och det måste vara närmare 20 grader varmt. Vi går med snabba steg mot rydskogen där jag får springa lös hur mycket jag vill. Vi får som vanligt sällskap av massa skolbarn som fuskar sig igenom spåret, men vi stoppas inte av det utan fortsätter våran 2,5 km sväng. Väl hemma blir det lite frukost och vila för min del, matte måste dock plugga och idag blir det nog plugg på en filt ute i solen. Hoppas veckan fortsätter lika härligt! Imorgon kommer stor-matte och lill-matte!!!

Rydskogen

Matte och jag

Alltid på språng

och alltid mycket bus (man kan inte tro att jag snart är 12 år)

2 kommentarer:

  1. Härliga bilder! "Alltid på språng- bilden" är helt underbar!! =)
    Jag följer gärna med dig och Nellie på prommis nästa vecka när skolan lugnar ner sig lite =P Kram Fanny

    SvaraRadera
  2. Vad kul att Nellie har en blogg! Hade jag ingen aning om, skoj att ni ska i väg till Jjönköping oxå! Då åker du från Linköping eller? Elvis o jag kanske skulle hänga på o spana lite när ni tävlar :) Elvis har nämligen en liten blandrastjej nere i Jönköping som han gärna skulle vilja träffa, skulle ju passa bra! Vi tänkte troligen ta valpar på han ngn gång i höst! :D (dock har jag en liiiten tenta den 8:e, men kanske gå ändå)
    Evlis hälsar!
    Kram, kram!

    SvaraRadera